Alcím:
Dátum:
Időtartam:
Helyszín:
Szervező:

A Belügyi Alapok Irányító Hatósága a Határigazgatási és Vízumpolitikai Eszköz Program Plusz alábbi kiírásai vonatkozásában a támogatást igénylők számára pályázói tájékoztató napot tart.
- HAVE Plusz-1.1.7-25 Határátkelőhelyek fejlesztése és áteresztő kapacitásuk maximalizálása
-
HAVE Plusz-1.1.11-25 A határőrizeti képességek növelése a magyar-szerb határ mentén felderítő eszközök és fokozott védelmi képességű járőrgépkocsik beszerzésével (specific action)
-
HAVE Plusz-1.4.2-25 Információs és kommunikációs technológiák bővítését célzó fejlesztések
-
HAVE Plusz-1.4.4-25 Intelligens határok bevezetése Magyarország külső határain SMART-HU (specific action)
A rendezvényen a kiírásokkal kapcsolatos alapvető információkról, a támogatási igény összeállításának és benyújtásának követelményeiről, a költségvetés tervezésének főbb szempontrendszeréről, valamint az elszámolhatóság legfontosabb szabályairól hallhat előadást. A tájékoztató nap tematikájára tekintettel javasoljuk, hogy a támogatást igénylő szervezetek legalább egy szakmai és egy pénzügyi munkatárssal képviseltessék magukat.
A pályázói tájékoztató nap időpontja: 2025. április 11. (péntek), 09:00-12:00.
A rendezvény helyszíne: Belügyminisztérium (1051 Budapest, József A. u. 2-4.)
A rendezvényen való részvétel térítésmentes, ám előzetes elektronikus regisztrációhoz kötött, amelyet az oldalon található online jelentkezési lapot kitöltve tehetnek meg. A regisztrációs időszak 2025. április 10-én (csütörtök) 12:00 óráig tart.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Belügyminisztérium épületébe a József Attila u. 2-4. szám alatti bejáratnál történik a beléptetés, amelynek során a fényképes személyazonosító okmányok ellenőrzésére is sor kerül. A hatályos rendelkezések értelmében az eseti belépésre jogosultak kizárólag technikai ellenőrzés, illetve a kép- és hangrögzítésre alkalmas eszközök az értékmegőrzőben történő elhelyezése után léphetnek az épületbe. Ezen rendelkezések alól kizárólag az állami vezetők, a Belügyminisztérium központi épületébe történő be- és kilépés, a benntartózkodás, a csomag- és áruszállítás, a küldemények átvételének és a gépjárművek parkolásának rendjéről szóló 16/2014 (X.10.) BM utasítás 11. §-ában felsorolt személyek, valamint az utóbbi személyi körrel a Főkapun érkező személyek képeznek kivételt.
Kérjük, látogatását a fentieket figyelembe véve szíveskedjen tervezni.
A Felhívásokkal kapcsolatos előzetes kérdéseiket a regisztrációs időszak végéig várjuk a btfo@bm.gov.hu e-mail címre, amelyek a tájékoztató nap keretében megválaszolásra kerülnek.
Amennyiben a rendezvény személyes részvétellel történő lebonyolítása akadályba ütközik, a regisztráció során megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást.
Tájékoztatjuk, hogy a rendezvényen fotódokumentáció, videó- és hangfelvétel készül/készülhet.
Címke:
Csatolmány:
Kapcsolat:
A rendezvénnyel kapcsolatos további információkért kérjük, keressen minket e-mailben a btfo@bm.gov.hu e-mail címen.