Alcím:
Dátum:
Időtartam:
Helyszín:
Szervező:
A Belügyi Alapok Irányító Hatósága a Határigazgatási és Vízumpolitikai Eszköz Program Plusz keretében meghirdetett alábbi kiírások támogatást igénylői számára pályázói tájékoztató napot tart.
- HAVE Plusz – 1.1.1 Az integrált határigazgatás működtetésében érintetett személyi állomány szakmai és nyelvi továbbképzése, valamint a kockázatelemzési képesség és a határok előtti területekről alkotott hírszerzési kép fejlesztése
- HAVE Plusz – 1.3.1 Határrendészeti Innovációs Program létrehozása
- HAVE Plusz – 1.4.1 A határigazgatás területén működtetett nagyméretű informatikai rendszerek továbbfejlesztése és az interoperabilitás biztosítása
- HAVE Plusz – 1.4.3 Információs és kommunikációs technológiák bővítését célzó fejlesztések (specific action)
- HAVE Plusz – 2.1.1 Rövid távú konzuli kihelyezések támogatása
- HAVE Plusz – 2.3.1 Szakértői kapacitások biztosítása a konzuli döntéshozatal támogatására
- HAVE Plusz – 2.2.1 A közös vízumpolitika támogatását és egységes értelmezését szolgáló tevékenységek
- HAVE Plusz – 2.3.1 Szakértői kapacitások biztosítása a konzuli döntéshozatal támogatására
A rendezvényen a kiírásokkal kapcsolatos alapvető információkról, a támogatási igény összeállításának és benyújtásának követelményeiről, a költségvetés tervezésének főbb szempontrendszeréről, valamint az elszámolhatóság legfontosabb szabályairól hallhat előadást.
A pályázói tájékoztató nap időpontja: 2024. március 06. (szerda), 9:00-12:00.
A rendezvény helyszíne: Belügyminisztérium (1051 Budapest, József A. u. 2-4.), Márványaula
A rendezvényen való részvétel térítésmentes, ám előzetes elektronikus regisztrációhoz kötött, amelyet az oldalon található online jelentkezési lapot kitöltve tehetnek meg. A regisztrációs időszak 2024. március 4-én (hétfő) 12:00 óráig tart.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Belügyminisztérium épületébe a József Attila u. 2-4. szám alatti bejáratnál történik a beléptetés, amelynek során a regisztrációhoz használt fényképes személyazonosító okmány ellenőrzésére is sor kerül. A hatályos rendelkezések értelmében az eseti belépésre jogosultak kizárólag technikai ellenőrzés, illetve a kép- és hangrögzítésre alkalmas eszközök az értékmegőrzőben történő elhelyezése után léphetnek az épületbe. Ezen rendelkezések alól kizárólag az állami vezetők, a Belügyminisztérium központi épületébe történő be- és kilépés, a benntartózkodás, a csomag- és áruszállítás, a küldemények átvételének és a gépjárművek parkolásának rendjéről szóló 16/2014 (X.10.) BM utasítás 11. §-ában felsorolt személyek, valamint az utóbbi személyi körrel a Főkapun érkező személyek képeznek kivételt.
Kérjük, látogatását a fentieket figyelembe véve szíveskedjen tervezni.
A Felhívásokkal kapcsolatos előzetes kérdéseiket a regisztrációs időszak végéig várjuk a btfo@bm.gov.hu e-mail címre, amelyek a tájékoztató nap keretében megválaszolásra kerülnek.
Amennyiben a rendezvény személyes részvétellel történő lebonyolítása akadályba ütközik, a regisztráció során megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást.
Tájékoztatjuk, hogy a rendezvényen fotódokumentáció, videó- és hangfelvétel készül/készülhet.
Címke:
Csatolmány:
Kapcsolat:
A rendezvénnyel kapcsolatos további információkért kérem, keressen minket e-mailben a btfo@bm.gov.hu e-mail címen.